Termeni si Conditii Generale

 MOPA LTD. GTC
Smoothskin.ro

Termeni si Conditii Generale


Contractul încheiat pe baza acestui document nu va fi înregistrat (nu mai este accesibil ulterior, încheierea contractului este dovedită prin datele comenzii), se încheie cu o declarație juridică făcută implicit, nu se califică ca contract scris, este scris în limba maghiară, nu se referă la un cod de conduită. În cazul oricăror întrebări legate de funcționarea magazinului web, procesul de comandă și livrare, vă stăm la dispoziție la datele de contact date.

Domeniul de aplicare al acestor CGP pe site-ul furnizorului de servicii https://www.smoothskin.ro) și subdomenii. Aceste GTC sunt disponibile în permanență (și pot fi descărcate, tipărite în orice moment) de pe următorul site web: https://www.smoothskin.ro/aszf.

Definiții:

Utilizator: Orice persoană fizică sau juridică sau organizație care utilizează serviciile Furnizorului de servicii încheie un contract cu Furnizorul de servicii.

Consumator: un utilizator care este o persoană fizică care acționează în afara profesiei sale, a activității independente sau a afacerii sale.

Antreprenoriat: o persoană care acționează în cursul profesiei sale, al activității independente sau al afacerii.

Furnizor de servicii: O persoană fizică sau juridică sau organizație fără personalitate juridică care furnizează un serviciu legat de societatea informațională și oferă un serviciu Utilizatorului, care încheie un contract cu Utilizatorul.

1. INFORMAȚII PRESTATORULUI DE SERVICII:
Numele furnizorului de servicii: MOPA Kft.
Sediul furnizorului de servicii (precum și locul de soluționare a reclamațiilor): 9021 Győr, Szent István út 10/a
Detaliile de contact ale furnizorului de servicii, adresa de e-mail folosită în mod regulat pentru contactarea utilizatorilor:
Numărul de înregistrare al companiei / numărul de înregistrare al furnizorului de servicii: 0809024763
Număr fiscal al furnizorului de servicii: 24258623208
Numele autorității de înregistrare / autorității de acordare a licențelor și numărul licenței (dacă este disponibil):
Numărul de telefon al furnizorului de servicii este 06306560292
Limba contractului: maghiara
Numele, adresa, adresa de e-mail a furnizorului de hosting:
IRQ Hosting Kft. Adresă: 1072 Budapesta, Rákóczi út 42. Număr de telefon: 06-1 / 233-7777 E-mail:

2. DISPOZIȚII DE BAZĂ:

2.1. Problemele care nu sunt reglementate în aceste CG și interpretarea acestora sunt reglementate de legislația maghiară, în special Legea V din 2013 privind Codul civil („Codul civil”) și anumite aspecte ale serviciilor de comerț electronic și ale serviciilor societății informaționale. CVIII din 2001 privind (Legea Elker) și Legea nr. 45/2014 Col. Cu privire la regulile detaliate ale contractelor între consumatori și întreprinderi. (II. 26.) Decret guvernamental. Dispozițiile obligatorii ale legislației relevante se vor aplica părților fără nicio stipulare specifică.

2.2. Aceste CGV sunt valabile începând cu 22 iulie 2020 și vor rămâne în vigoare până la revocare. Furnizorul de servicii publică modificările aduse acestor CGP pe site-ul web și notifică utilizatorii înregistrați / sau cumpărați anterior despre schimbare prin e-mail. Modificările nu afectează contractele încheiate anterior, adică modificările nu au efect retroactiv.

2.3. Furnizorul de servicii își rezervă toate drepturile cu privire la site-ul web, orice detaliu al acestuia și conținutul care apare pe acesta, precum și distribuția site-ului web. Este interzisă descărcarea, stocarea electronică, procesarea și vânzarea conținutului sau a oricărei părți a conținutului care apare pe site fără acordul scris al Furnizorului de servicii.

2.4. Furnizorul de servicii nu va fi răspunzător în legătură cu vânzarea și cumpărarea de produse care nu au legătură cu Furnizorul de servicii și care sunt publicate pe alte site-uri web care nu sunt operate de Furnizorul de servicii.

3. ÎNREGISTRARE / ACHIZIȚIE
3.1. Utilizatorul este obligat să furnizeze datele sale reale în timpul înregistrării / cumpărării. În caz de date false sau de identificare personală furnizate în timpul achiziției / înregistrării, contractul electronic rezultat este nul. Furnizorul de servicii își exclude răspunderea dacă Utilizatorul își folosește serviciile în numele altei persoane cu datele altei persoane.

3.2. Furnizorul de servicii nu va fi răspunzător pentru întârzieri de livrare sau alte probleme sau erori care pot fi urmărite înapoi la date incorecte și / sau inexacte furnizate de Utilizator. Cu toate acestea, Furnizorul de servicii informează Utilizatorii că, după consultarea cu Utilizatorul și identificarea clară, poate corecta datele introduse incorect în comandă, astfel încât facturarea și livrarea să nu interfereze.

3.3. Furnizorul de servicii nu va fi răspunzător pentru niciun fel de daune rezultate din faptul că Utilizatorul a uitat parola sa sau a devenit disponibil pentru persoane neautorizate din orice motiv care nu este imputabil Furnizorului de servicii (dacă există înregistrare pe site).

4. GAMA DE PRODUSE, SERVICII DISPONIBILE ȘI PREȚURI
4.1. Produsele afișate pot fi comandate online (în unele cazuri prin telefon) de la magazinul web. Prețurile afișate pentru produse sunt în HUF, prețuri brute (adică includ TVA prevăzut de lege sau, dacă furnizorul de servicii facturează fără TVA, prețurile sunt sumele de plătit), totuși, acestea nu includ taxe aferente livrare si plata. Nu se va percepe o taxă de ambalare separată, cu excepția cazului în care Utilizatorul solicită ambalaje decorative sau de altă natură.

4.2. În magazinul online, Furnizorul de servicii indică în detaliu numele și descrierea produsului și afișează o fotografie a produselor (dacă este posibil).

4.3. Dacă se introduce un preț special, Furnizorul de servicii va informa pe deplin Utilizatorii despre oferta specială și durata exactă a acesteia.

4.4. Dacă, în ciuda diligenței furnizorului de servicii, un preț incorect este afișat pe interfața magazinului web sau un preț de „0” HUF sau „1” HUF din cauza unei erori de sistem, Furnizorul de servicii nu este obligat să confirme comanda la un preț incorect, dar are opțiunea de a respinge și poate oferi confirmare la prețul corect, în cunoștința căruia Utilizatorul are dreptul să nu accepte oferta modificată. Prin preț eronat înțelegem prețul la care contractantul nu are voința contractuală de a încheia contractul. Conform Legii V din 2013 privind Codul civil (Cod civil), contractul se încheie prin exprimarea reciprocă și unanimă a voinței părților. În cazul în care părțile nu sunt în măsură să cadă de acord asupra termenilor contractului, adică nu există nicio declarație care să exprime voința părților reciproc și unanim, atunci nu putem vorbi despre un contract încheiat în mod valabil din care ar rezulta drepturi și obligații.

5. PROCEDURA DE COMANDĂ
5.1. După înregistrare, utilizatorul se conectează la magazinul online și / sau poate începe achiziția fără înregistrare.

5.2. Utilizatorul stabilește numărul de produse și produse care urmează să fie achiziționate.

5.3. Utilizatorul adaugă produsele selectate în coș. Utilizatorii pot vizualiza conținutul coșului în orice moment făcând clic pe pictograma „coș”.

5.4. Dacă nu doriți să cumpărați un alt produs, verificați numărul de produse pe care doriți să le cumpărați. Puteți șterge conținutul coșului făcând clic pe pictograma „ștergeți - X”. Pentru a finaliza cantitatea, faceți clic pe pictograma „Înregistrați modificările” Utilizator.

5.5. Utilizatorul introduce adresa de livrare și apoi metoda de livrare / plată, care este după cum urmează:

5.5.1. Metode de plata:

Colectare personală: În numerar la primire la sediul comercial al Furnizorului de servicii sau într-un alt loc specificat de Furnizorul de servicii: Dacă plata este aleasă la primirea bunurilor, Utilizatorul va plăti prețul de achiziție al produsului în numerar la afacerea Furnizorului de servicii. sediul sau altă locație specificată de Furnizorul de servicii. Plata în numerar este posibilă numai în forinți maghiari (HUF).

Plata în numerar la livrare: Dacă produsul comandat este livrat prin serviciul de curierat sau către un punct de colet, este posibil ca Utilizatorul să plătească suma finală a comenzii către curier fie la punctul de colet în numerar, fie prin card de credit la primirea produsului (produselor) comandat (e).

Prin transfer bancar: Utilizatorul este obligat să transfere valoarea produselor comandate în contul bancar în e-mailul de confirmare în termen de 3 zile. După creditarea sumei în contul bancar al furnizorului de servicii, Utilizatorul are dreptul să primească produsul (produsele) în modul specificat de acesta.

Card de credit online: Utilizatorul are opțiunea de a plăti valoarea totală a comenzii online cu un card de credit prin sistemul de plată securizat al furnizorului de servicii financiare utilizat de Furnizorul de servicii.

Simplu:

Următoarele date personale stocate în baza de date a utilizatorului https://www.smoothskin.ro vor fi transferate către OTP Mobil Kft. Ca procesor de date. Domeniul de aplicare al datelor transmise de operatorul de date este după cum urmează: Numele și adresa facturării, adresa de e-mail, numărul de telefon.

Natura și scopul activității de prelucrare a datelor efectuate de procesatorul de date pot fi vizualizate în Informațiile de gestionare a datelor SimplePay, la următorul link: http://simplepay.hu/vasarlo-aff

5.5.2. Costul de expediere (sume brute):

Taxa de livrare la domiciliu: gratuită.

5.6. Dacă există o eroare sau un defect în produsele sau prețurile din magazinul online, ne rezervăm dreptul de a face corecții. În acest caz, vom informa clientul cu privire la noile date imediat după recunoașterea sau modificarea erorii. Utilizatorul poate confirma comanda încă o dată sau se poate retrage din contract.

5.7. Suma finală care trebuie plătită include toate costurile pe baza rezumatului comenzii și a scrisorii de confirmare. Utilizatorul Codului civil. 6: 127. §, este obligat să inspecteze coletul fără întârziere, de preferință în fața curierului la livrare, iar în cazul oricăror deteriorări ale produselor sau ambalajelor, este obligat să solicite un raport, în caz de avarie, nu este obligat să acceptați pachetul. În cazul în care utilizatorul nu inspectează pachetul, el / ea comite o încălcare a contractului și suportă consecințele (dificultăți în dovedirea stării produsului). Produsele vor fi livrate în zilele lucrătoare între orele 8:00 și 17:00.

5.8. După introducerea datelor, Utilizatorul își poate trimite comanda făcând clic pe butonul „Comandă”, dar înainte de aceasta poate verifica din nou datele introduse, poate trimite un comentariu despre comanda sa sau ne poate informa prin e-mail despre celelalte dorințe ale sale legate de ordinea.

5.9. Prin plasarea unei comenzi, utilizatorul recunoaște că își asumă obligația de plată.

5.10. Corectarea erorilor de introducere a datelor: Înainte de finalizarea procesului de comandă, utilizatorul poate reveni oricând la faza anterioară, unde poate corecta datele introduse. În detaliu: În timpul comenzii este posibil să vizualizați sau să modificați conținutul coșului, dacă coșul nu conține cantitatea care urmează să fie comandată, utilizatorul poate introduce numărul cantității care urmează să fie comandată în câmpul cantitate și apoi apăsați butonul „înregistrare modificări”. Dacă Utilizatorul dorește să șteargă produsele din coș, face clic pe butonul „X” „șterge”. În timpul comenzii, Utilizatorul are posibilitatea de a corecta / șterge continuu datele introduse.

5.11. Utilizatorul va primi un e-mail de confirmare după ce comanda a fost trimisă. Dacă această confirmare nu este primită de Utilizator în termenul așteptat, în funcție de natura serviciului, dar nu mai târziu de 48 de ore de la trimiterea comenzii Utilizatorului, Utilizatorul este eliberat de obligația de a face o ofertă sau o obligație contractuală. Comanda și confirmarea acesteia vor fi considerate ca fiind primite de către Furnizorul de servicii sau de către Utilizator atunci când aceasta devine disponibilă pentru acesta. Furnizorul de servicii își exclude responsabilitatea pentru confirmare dacă confirmarea nu ajunge la timp, deoarece Utilizatorul a furnizat o adresă de e-mail incorectă în timpul înregistrării sau nu poate primi un mesaj din cauza saturației spațiului de stocare aparținând contului său.

5.12. Utilizatorul recunoaște că confirmarea discutată la punctul anterior este doar o confirmare automată, nu creează contractul. Contractul este creat atunci când Furnizorul de servicii notifică Utilizatorul printr-un alt e-mail după confirmarea automată menționată la punctul anterior despre detaliile comenzii și îndeplinirea așteptată a acesteia.

6. PRELUCRAREA ȘI EXECUTAREA COMENZII
6.1. Comenzile sunt procesate în ordinea primirii în zilele lucrătoare și în timpul programului de lucru. De asemenea, este posibil să plasați comanda în afara datelor indicate ca procesare a comenzii, dacă aceasta are loc după programul de lucru, va fi procesată în următoarea zi lucrătoare. În toate cazurile, serviciul pentru clienți al Furnizorului de servicii va confirma electronic când vă puteți îndeplini comanda.

6.2. Termenul general de livrare, în termen de 2 zile lucrătoare de la încheierea contractului (dacă este comandat de Utilizator până la ora 12 am într-o zi lucrătoare, Furnizorul de servicii va livra a doua zi, dacă după ora 12 am a doua zi lucrătoare).

6.3. Pe baza contractului de vânzare, Furnizorul de servicii este obligat să transfere proprietatea asupra lucrului, Utilizatorul este obligat să plătească prețul de achiziție și să preia lucrul.

6.4. În cazul în care vânzătorul este o afacere și cumpărătorul este un consumator, iar vânzătorul este de acord să livreze lucrul cumpărătorului, riscul de daune îi revine cumpărătorului atunci când cumpărătorul sau un terț desemnat de acesta intră în posesia lucrului. Riscul de daune îi revine cumpărătorului la livrarea către transportator, dacă acesta a fost încredințat de cumpărător, cu condiția ca acesta să nu fie recomandat de către vânzător.

6.5. În cazul în care vânzătorul este o afacere și cumpărătorul este un consumator, cu excepția cazului în care părțile au convenit altfel, vânzătorul (conform acestor GTC: Furnizor de servicii) este obligat să pună lucrurile la dispoziția cumpărătorului (Utilizator) fără întârziere, dar nu mai târziu decât în ​​termen de treizeci de zile.

6.6. În cazul unei întârzieri din partea Furnizorului de servicii, utilizatorul are dreptul să stabilească un termen suplimentar. În cazul în care vânzătorul nu reușește să efectueze în termenul suplimentar, cumpărătorul are dreptul să se retragă din contract.

6.7. Utilizatorul are dreptul să se retragă din contract fără a stabili un termen suplimentar dacă
a) Furnizorul de servicii a refuzat să execute contractul; obsesie
(b) contractul ar fi trebuit să fie executat la momentul convenit de executare, și nu altfel, după cum sa convenit de părți sau din cauza scopului identificabil al serviciului.

6.8. În cazul în care Furnizorul de servicii nu își îndeplinește obligațiile care îi revin în temeiul contractului, deoarece produsul specificat în contract nu este disponibil, acesta va informa imediat Utilizatorul și va rambursa imediat suma plătită de Utilizator, iar Furnizorul de servicii se va asigura că Utilizatorul aplică alte obligații statutare.drepturi.

6.9. Furnizorul de servicii atrage atenția utilizatorilor asupra faptului că, dacă utilizatorul nu acceptă produsele comandate efectuate în conformitate cu contractul (indiferent de modalitatea de plată), compania va încălca contractul. Un Ptk. (Secțiunea 6: 142) care cauzează prejudicii celeilalte părți prin încălcarea contractului, este obligat să o compenseze. El va fi eliberat de răspundere dacă dovedește că încălcarea a fost cauzată de o circumstanță din afara controlului său, care era imprevizibilă la momentul încheierii contractului și nu s-ar fi putut aștepta să evite circumstanța sau să remedieze dauna. Daunele produse în legătură cu serviciul trebuie compensate ca despăgubiri. În cazul unei încălcări intenționate a contractului, Furnizorul de servicii va fi rambursat integral.

Aceasta înseamnă că Furnizorul de servicii - în cazul în care consumatorul nu își indică intenția de a se retrage - impune, de asemenea, daunele cauzate de cumpărarea și depozitarea produselor și costul de livrare (dus-întors) împotriva Utilizatorilor.

Furnizorul de servicii atrage atenția Utilizatorilor asupra faptului că folosește asistența avocaților săi pentru a pune în aplicare cererile noastre legale, astfel încât Utilizatorul este, de asemenea, responsabil pentru plata altor costuri (legale) (chiar taxe pentru procedura de comandă pentru plată) ) care rezultă din încălcarea contractului.

7. DREPTUL DE RETRAGERE

7.1. Directiva 2011/83 / UE a Parlamentului European și a Consiliului și Regulamentul 45/2014 privind normele detaliate pentru contractele între consumatori și întreprinderi. (II.26.) În cadrul Guvernului, Consumatorul poate retrage din contract și poate returna produsul comandat în termen de 14 zile de la primirea produsului comandat, fără a da motive. Dacă Furnizorul de servicii nu respectă aceste informații, perioada de retragere de 14 zile va fi prelungită cu douăsprezece luni. Dacă Furnizorul de servicii furnizează informațiile după expirarea a 14 zile de la data primirii produsului sau încheierea contractului, dar în termen de 12 luni, termenul de retragere este de 14 zile de la comunicarea acestor informații.

7.2. Consumatorul își poate exercita dreptul de retragere printr-o declarație clară în acest sens sau cu 45/2014. (II.26.) Prin intermediul modelului de declarație specificat în anexa 2 la decretul guvernului.

7.3. Perioada deschisă pentru exercitarea dreptului de retragere expiră 14 zile de la data la care consumatorul sau un terț, altul decât transportatorul desemnat de acesta, preia produsul.

7.4. De asemenea, consumatorul își poate exercita dreptul de retragere între data încheierii contractului și data primirii produsului.

7.5. Costul returnării produsului trebuie suportat de consumator, Furnizorul de servicii nu s-a angajat să suporte acest cost.

7.6. În cazul exercitării dreptului de retragere, consumatorului nu i se vor percepe alte costuri decât costul de returnare a produsului.

7.7. Dreptul de retragere nu se aplică consumatorului în cazul unui produs neprefabricat care a fost fabricat la instrucțiunile consumatorului sau la cererea expresă a acestuia sau în cazul unui produs care este adaptat în mod clar consumatorului.

7.8. Nici consumatorul nu își poate exercita dreptul de retragere

. în cazul unui contract pentru furnizarea unui serviciu, după prestarea serviciului în ansamblu, în cazul în care afacerea a început prestarea cu consimțământul expres prealabil al consumatorului și consumatorul a recunoscut că își pierde dreptul de reziliere după executarea serviciul în ansamblu;
b. în ceea ce privește un produs sau serviciu al cărui preț sau taxă nu poate fi influențat de întreprinderea de pe piața financiară, este supus unor eventuale fluctuații în perioada deschisă pentru exercitarea dreptului de retragere;
c. în ceea ce privește un produs perisabil sau de scurtă durată;
d. în cazul unui produs sigilat care, din motive de sănătate sau igienă, nu poate fi returnat după deschidere după livrare;
e. în ceea ce privește un produs care, prin natura sa, este amestecat inseparabil cu un alt produs după transfer;
f. în cazul unei băuturi alcoolice a cărei valoare efectivă depinde de fluctuațiile pieței care nu depășesc controlul întreprinderii și al căror preț a fost convenit de părți la încheierea contractului de vânzare, dar care nu se execută decât în ​​a treizecea zi după concluzia acestuia;
g. în cazul unui contract comercial în care afacerea vizitează consumatorul la cererea expresă a consumatorului pentru a efectua lucrări urgente de reparații sau întreținere;
h. în ceea ce privește vânzarea și cumpărarea de înregistrări audio sau video sigilate și copii ale software-ului de computer, dacă consumatorul a deschis ambalajul după livrare;
eu. cu privire la ziare, periodice și periodice, altele decât contractele de abonament;
j. în cazul contractelor atribuite prin licitație publică;
k. în cazul unui contract pentru furnizarea de servicii de cazare, transport, închiriere auto, catering sau servicii de agrement, cu excepția unui serviciu rezidențial, dacă a fost stabilită o dată de executare sau un termen specificat în contract;
l. în cazul conținutului digital furnizat pe suporturi necorporale, în care afacerea a început performanța cu consimțământul prealabil expres al consumatorului și consumatorul a declarat în același timp că își pierde dreptul de retragere după începerea performanței.

7.9. Furnizorul de servicii va rambursa suma plătită Consumatorului, inclusiv taxa de livrare, imediat după returnarea produsului și / sau primirea declarației de retragere în conformitate cu legislația de mai sus, dar nu mai târziu de 14 zile de la conștient de retragere.

7.10. În timpul rambursării, Furnizorul de servicii va utiliza aceeași metodă de plată ca metoda de plată originală, cu excepția cazului în care Consumatorul consimte în mod expres la utilizarea altei metode de plată; nu există costuri suplimentare pentru consumator ca urmare a utilizării acestei metode de rambursare.

7.11. Consumatorul este obligat să returneze bunurile către Furnizorul de servicii fără întârzieri nejustificate, dar în niciun caz mai târziu de 14 zile de la data trimiterii notificării de retragere către Furnizorul de servicii.

7.12. În cazul unei retrageri scrise de la consumator, este suficient să trimiteți o declarație de retragere în termen de 14 zile.

7.13. Consumatorul respectă termenul limită dacă returnează sau livrează produsul (produsele) înainte de sfârșitul perioadei de 14 zile. Returul se consideră finalizat în termen, dacă consumatorul trimite produsul înainte de expirarea termenului.

7.14. Consumatorul suportă doar costul direct al returnării produsului, cu excepția cazului în care Furnizorul de servicii s-a angajat să suporte acest cost.

7.15. Furnizorul de servicii nu este obligat să ramburseze consumatorului costurile suplimentare rezultate din alegerea unui alt mod de transport decât cel mai ieftin mod de transport standard oferit de furnizorul de servicii.

7.16. Rambursarea poate fi reținută de către furnizorul de servicii până când bunurile au fost returnate sau consumatorul a furnizat dovada că acestea au fost returnate: va fi luată în considerare cea mai anterioară dintre cele două date.

7.17. În cazul în care Consumatorul dorește să își exercite dreptul de retragere, el poate indica acest lucru într-una din datele de contact ale Furnizorului de servicii în scris (fie cu ajutorul declarației atașate), prin telefon sau chiar personal. În cazul unei notificări scrise prin poștă, se ia în considerare data afișării, iar în cazul unei notificări telefonice, indicarea telefonului. Consumatorul poate returna produsul comandat Furnizorului de servicii prin poștă, personal sau cu ajutorul unui serviciu de curierat.

7.18. Consumatorul este răspunzător doar pentru amortizarea rezultată din utilizarea care depășește utilizarea necesară pentru a determina natura, caracteristicile și funcționarea produsului.

7.19. 45/2014 privind regulile detaliate ale contractelor între un consumator și o afacere. (II.26.) Decretul Guvernului este disponibil aici.

7.20. Directiva 2011/83 / UE a Parlamentului European și a Consiliului este disponibilă aici.

7.21. De asemenea, puteți contacta Furnizorul de servicii cu alte reclamații ale consumatorului la detaliile de contact furnizate în prezentul regulament.

7.22. Dreptul de retragere aparține doar Utilizatorilor care se califică drept consumatori conform Codului civil.

7.23. Dreptul de retragere nu se aplică întreprinderii, adică unei persoane care acționează în cursul profesiei sale, al activității independente sau al afacerii.

7.24. (Aplicabil numai dacă furnizorul de servicii furnizează și un serviciu în plus față de vânzare.) Dacă consumatorul încetează contractul încheiat în lipsă după începerea executării, este obligat să plătească o taxă proporțională cu serviciul furnizat până la data notificării. . Suma care trebuie plătită proporțional de către consumator se stabilește pe baza sumei totale a contraprestației prevăzute în contract, plus impozitul. Dacă consumatorul dovedește că suma totală astfel determinată este excesivă, suma proporțională se calculează pe baza valorii de piață a serviciilor furnizate până la data încetării contractului.

7.25. Procedura de exercitare a dreptului de retragere:

7.25.1. În cazul în care Consumatorul dorește să își exercite dreptul de retragere, este obligat să își indice intenția de retragere la datele de contact ale Furnizorului de servicii.

7.25.2. Consumatorul își exercită dreptul de retragere în termen, dacă trimite declarația de retragere înainte de expirarea celei de-a 14-a zile de la primirea produsului. În cazul unei retrageri scrise, este suficient să trimiteți declarația de retragere în termen de 14 zile. La notificarea prin poștă, va fi luată în considerare data postării și, în cazul notificării prin e-mail, ora trimiterii e-mailului.

7.25.3. În caz de retragere, Consumatorul este obligat să returneze produsul comandat la adresa Furnizorului de servicii fără întârziere, dar nu mai târziu de 14 zile de la publicarea declarației sale de retragere. Termenul limită este considerat îndeplinit dacă trimiteți produsul înainte de termenul limită de 14 zile (deci nu trebuie să ajungeți în termen de 14 zile). Clientul va suporta costurile suportate în legătură cu returnarea bunurilor datorită exercitării dreptului de retragere.

7.25.4. Cu toate acestea, Furnizorul de servicii nu este obligat să ramburseze consumatorului costurile suplimentare rezultate din alegerea unui alt mod de transport decât cel mai ieftin mod de transport standard oferit de furnizorul de servicii. De asemenea, Consumatorul își exercită dreptul de retragere în perioada cuprinsă între data încheierii contractului și data primirii produsului.

7.25.5. La vânzarea mai multor produse, în cazul în care livrarea fiecărui produs are loc în momente diferite, cumpărătorul poate exercita dreptul de retragere în termen de 14 zile de la primirea ultimului produs livrat sau a produsului format din mai multe loturi sau bucăți.

8. GARANȚIE, GARANȚIE
Performanță defectă

Furnizorul de servicii efectuează în mod eronat dacă serviciul nu îndeplinește cerințele de calitate stabilite în contract sau legislație în momentul executării. Furnizorul de servicii nu efectuează în mod eronat dacă titularul dreptului a fost la curent cu eroarea la momentul încheierii contractului sau ar fi trebuit să fie la curent cu eroarea la momentul încheierii contractului.

O clauză dintr-un contract între un consumator și o întreprindere care derogă de la dispozițiile prezentului capitol referitoare la garanția și garanția livrărilor în detrimentul consumatorului este nulă.

Drepturile de garanție multiple se aplică numai utilizatorilor care se califică drept consumatori conform Codului civil.

Utilizator de afaceri: o persoană care acționează în cursul profesiei sale, al activității independente sau al activității sale comerciale.

Garanție consumabile

8.1. În ce caz Utilizatorul își poate exercita dreptul la garanție pentru accesorii?

În cazul unei performanțe defectuoase de către Furnizorul de servicii, Utilizatorul poate revendica o cerere de garanție împotriva Furnizorului de servicii, în conformitate cu regulile Codului civil.

8.2. Ce drepturi are Utilizatorul pe baza cererii sale de garanție?

Utilizatorul poate, la alegerea sa, să facă următoarele reclamații privind garanția aprovizionării: el / ea poate solicita reparații sau înlocuiri, cu excepția cazului în care este imposibil să se îndeplinească cererea aleasă de utilizator sau ar presupune un cost suplimentar disproporționat pentru companie comparativ la îndeplinirea celeilalte creanțe ale sale. În cazul în care repararea sau înlocuirea nu a fost solicitată sau nu a putut fi solicitată, utilizatorul poate solicita o reducere proporțională a contravalorii sau a defectului în detrimentul afacerii. Puteți transfera din dreptul de garanție de furnizare ales la altul, cu toate acestea, costul transferului va fi suportat de Utilizator, cu excepția cazului în care acesta a fost justificat sau dat de companie.

8.3. Care este termenul limită pentru ca Utilizatorul să își aplice cererea de garanție a consumabilelor?

Utilizatorul (dacă este considerat consumator) este obligat să raporteze defectul imediat după descoperirea acestuia, dar nu mai târziu de două luni de la descoperirea defectului. Cu toate acestea, vă rugăm să rețineți că nu vă mai puteți exercita drepturile de garanție după perioada de prescripție de doi ani de la executarea contractului (1 an pentru companii sau produse second hand). (Pentru produsele cu o dată de expirare, garanția de aprovizionare poate fi aplicată până la sfârșitul datei de expirare).

8.4. Împotriva cui îți poți aplica cererea de garanție?

Utilizatorul poate aplica cererea de garanție împotriva Furnizorului de servicii.

8.5. Care sunt celelalte condiții pentru aplicarea drepturilor dumneavoastră de garanție (dacă utilizatorul se califică ca consumator)?

În termen de șase luni de la performanță, nu există alte condiții decât notificarea erorii pentru a vă aplica cererea de garanție dacă Utilizatorul dovedește că produsul sau serviciul a fost furnizat de compania care operează magazinul online. Cu toate acestea, după expirarea a șase luni de la performanță, Utilizatorul este obligat să demonstreze că defectul recunoscut de Utilizator a existat deja la momentul efectuării.

garantia produsului

8.6. În ce caz Utilizatorul își poate exercita garanția produsului, nu?

În cazul unui defect al unui obiect mobil (produs), utilizatorul poate, la alegerea sa, să revendice o cerere de garanție pentru consumabile sau o garanție a produsului.

8.7. Ce drepturi are Utilizatorul pe baza cererii sale de garanție a produsului?

Ca cerere de garanție a produsului, utilizatorul poate solicita doar repararea sau înlocuirea unui produs defect.

8.8. În ce caz produsul este considerat defect?

Un produs este defect dacă nu îndeplinește cerințele de calitate în vigoare la momentul introducerii pe piață sau dacă nu are caracteristicile specificate de producător.

8.9. Care este termenul limită pentru ca Utilizatorul să își aplice cererea de garanție a produsului?

Reclamația privind garanția produsului poate fi pusă în aplicare de către Utilizator în termen de doi ani de la introducerea produsului pe piață de către producător. La expirarea acestui termen, el va pierde acest drept.

8.10. Împotriva cui și în ce alte condiții puteți revendica cererea dvs. de garanție a produsului?

Puteți face o cerere de garanție a produsului împotriva producătorului sau distribuitorului obiectului mobil. În cazul unei cereri de garanție a produsului, utilizatorul trebuie să dovedească defectul produsului.

8.11. În ce cazuri producătorul (distribuitorul) este eliberat de obligația de garanție a produsului?

Producătorul (distribuitorul) este eliberat de obligația de garanție a produsului numai dacă poate dovedi că:
Produsul nu a fost fabricat sau comercializat în cursul activităților sale care nu sunt comerciale sau
Defectul nu a fost recunoscut în lumina cunoștințelor științifice și tehnice actuale în momentul introducerii pe piață sau
- defectul produsului rezultă din aplicarea legislației sau a unui regulament oficial obligatoriu.
Este suficient ca producătorul (distribuitorul) să dovedească un motiv al scutirii.
Vă rugăm să rețineți că, din cauza aceleiași erori, nu puteți solicita o garanție pentru un produs și o garanție pentru produs în același timp, în paralel. Cu toate acestea, dacă cererea dvs. de garanție a produsului este pusă în aplicare cu succes, puteți revendica cererea de garanție împotriva producătorului pentru produsul înlocuit sau piesa reparată.

Garanție (pentru produse noi)

8.12. În ce cazuri un consumator își poate exercita dreptul la garanție?

În caz de performanță defectă, Decretul 151/2003 privind garanția obligatorie pentru anumite bunuri de consum durabile. (IX. 22.) al Guvernului, Furnizorul de servicii este obligat să ofere o garanție dacă utilizatorul se califică ca consumator.

8.13. Ce drepturi are consumatorul în garanție și în ce perioadă?

Perioada de garantie:

a) 1 an în cazul unui preț de vânzare care ajunge la 10.000 HUF, dar nu depășește 100.000 HUF,

b) 2 ani în cazul unui preț de vânzare care depășește 100.000 HUF, dar nu depășește 250.000 HUF,

c) 3 ani peste prețul de vânzare de 250.000 HUF.

Nerespectarea acestor termene va duce la descalificare.

Perioada de garanție începe cu livrarea produsului de consum către consumator sau, dacă punerea în funcțiune este efectuată de către Furnizorul de servicii sau agentul acestuia, începe în ziua punerii în funcțiune.

Dacă consumatorul pune în funcțiune produsul de consum la mai mult de șase luni de la livrare, data de începere a perioadei de garanție este ziua livrării produsului de consum.

Consumatorul poate, la alegerea sa, să-și execute cererea de reparații direct la sediul furnizorului de servicii, la oricare dintre sediile, sucursalele sale și la serviciul de reparații indicat de companie pe cardul de garanție.

Pe baza reclamației dvs. de garanție la opțiunea titularului

repararea sau înlocuirea, cu excepția cazului în care este imposibil să se îndeplinească garanția aleasă sau ar impune debitorului un cost suplimentar disproporționat în comparație cu executarea unei alte garanții, luând în considerare valoarea serviciului în stare bună, gravitatea încălcării și îndeplinirea garanției a cauzat daune intereselor; obsesie
poate solicita o reducere proporțională a contraprestației, poate corecta sau remedia defectul pe cheltuiala debitorului sau se poate retrage din contract dacă debitorul nu a întreprins repararea sau înlocuirea, (...) nu poate îndeplini această obligație sau dacă creditorul a încetat interesul său pentru reparare sau înlocuire.
Nu există spațiu pentru retragere din cauza unei erori minore.

Scopul este de 15 zile

19/2014 privind regulile procedurale pentru gestionarea cererilor de garanție și garanție pentru lucrurile vândute în baza unui contract între un consumator și o companie. (IV. 29.) din Decretul NGM, Furnizorul de servicii trebuie să se străduiască să efectueze reparația sau înlocuirea în termen de maximum 15 zile. Dacă durata reparației sau înlocuirii depășește 15 zile, Furnizorul de servicii este obligat să informeze consumatorul cu privire la durata preconizată a reparației sau înlocuirii. Informațiile vor fi furnizate cu acordul prealabil al consumatorului, electronic sau prin orice alt mijloc adecvat pentru primirea consumatorului.

Dacă se dovedește că produsul nu poate fi reparat

Dacă Furnizorul de servicii constată în timpul primei reparații a produsului de consum în perioada de garanție că produsul de consum nu poate fi reparat, Furnizorul de servicii este obligat să înlocuiască produsul de consum în termen de 8 zile, cu excepția cazului în care consumatorul prevede altfel. Dacă nu este posibilă schimbarea bunurilor de consum, Furnizorul de servicii este obligat să restituie consumatorului prețul de achiziție în termen de 8 zile.

Dacă produsul se sparge a patra oară

Dacă bunurile de consum eșuează din nou după perioada de reparații de 3 ori în perioada de garanție - dacă consumatorul nu solicită o livrare proporțională a prețului de achiziție și consumatorul nu dorește să repare bunurile de consum pe cheltuiala companiei sau să le repare, Furnizorul de servicii trebuie să înlocuiască interiorul. Dacă nu este posibilă înlocuirea produsului de consum, Furnizorul de servicii este obligat să restituie consumatorului prețul de achiziție în termen de 8 zile.

Dacă nu poate fi reparat în termen de 30 de zile

În cazul în care produsul de consum nu este reparat până în a 30-a zi de la notificarea cererii de reparații către Furnizorul de servicii, - cu excepția cazului în care consumatorul prevede altfel - Furnizorul de servicii este obligat să înlocuiască produsul de consum în termen de 8 zile de la treizeci de zile nereușite perioadă. Dacă nu este posibilă înlocuirea produsului de consum, Furnizorul de servicii este obligat să restituie consumatorului prețul de achiziție în termen de 8 zile de la expirarea nereușită a perioadei de reparații de treizeci de zile.

8.14. Când se eliberează afacerea de obligația de garanție?

Furnizorul de servicii este exonerat de obligația de garanție numai dacă dovedește că cauza defectului a apărut după efectuare. Vă rugăm să rețineți că, din cauza aceluiași defect, cererea de garanție și garanție și garanția produsului și cererea de garanție nu pot fi executate simultan, dar consumatorul are dreptul la drepturile care decurg din garanție, indiferent de drepturile descrise în capitolele de garanție a produsului și a consumabilelor. .

8.15. Furnizorul de servicii nu are garanție după perioada de garanție (viață profesională așteptată) pentru daune rezultate din uzura naturală.

8.16. În plus, Furnizorul de servicii nu va fi răspunzător pentru daunele rezultate din manipularea necorespunzătoare sau neglijentă, utilizarea excesivă sau alte efecte decât cele specificate sau alte utilizări necorespunzătoare ale produselor după transferul riscului de deteriorare.

8.17. Dacă consumatorul solicită o înlocuire în termen de trei zile lucrătoare de la cumpărare (punere în funcțiune) din cauza defectului produsului de consum, Furnizorul de servicii este obligat să înlocuiască produsul de consum, cu condiția ca defectul să împiedice utilizarea intenționată.

9. PROCEDURA DE RECLAMARE A GARANȚIEI (PENTRU UTILIZATORII CONSUMATORILOR)
9.1. Într-un contract între un consumator și o afacere, acordul părților nu poate abate de la dispozițiile regulamentului în detrimentul consumatorului.

9.2. Este responsabilitatea consumatorului să dovedească încheierea contractului (prin factură sau chiar doar printr-o chitanță).

9.3. Costurile legate de îndeplinirea obligației de garanție vor fi suportate de Furnizorul de servicii (Secțiunea 6: 166 din Codul civil).

9.4. Furnizorul de servicii este obligat să țină o evidență a garanției consumatorului sau a cererii de garanție notificate acestuia.

9.5. O copie a raportului va fi pusă la dispoziția consumatorului fără întârziere și într-un mod verificabil.

9.6. În cazul în care Furnizorul de servicii nu poate declara îndeplinirea garanției consumatorului sau a cererii de garanție la momentul notificării sale, acesta trebuie să notifice consumatorului poziția sa în termen de cinci zile lucrătoare într-un mod verificabil, inclusiv motivul respingerii și posibilitatea să apeleze la organul de conciliere.

9.7. Furnizorul de servicii este obligat să păstreze raportul timp de trei ani de la data colectării și să îl prezinte la cererea autorității de audit.

9.8. Furnizorul de servicii se va strădui să efectueze reparația sau înlocuirea în termen de maximum cincisprezece zile. Dacă durata reparației sau înlocuirii depășește 15 zile, Furnizorul de servicii este obligat să informeze consumatorul cu privire la durata preconizată a reparației sau înlocuirii. Informațiile vor fi furnizate cu acordul prealabil al consumatorului, electronic sau prin orice alt mijloc adecvat pentru primirea consumatorului.

10. DISPOZIȚII DIVERSE
10.1. Furnizorul de servicii este îndreptățit să folosească un contribuabil pentru a-și îndeplini obligațiile. El este pe deplin responsabil pentru comportamentul său ilegal, ca și când ar fi comis el însuși comportamentul ilegal.

10.2. În cazul în care o parte a acestor reguli devine invalidă, ilicită sau inaplicabilă, aceasta nu va afecta valabilitatea, legalitatea și aplicabilitatea celorlalte părți.

10.3. În cazul în care Furnizorul de servicii nu își exercită dreptul în temeiul regulamentelor, neexercitarea dreptului nu va fi considerată o renunțare la dreptul dat. Renunțarea la orice drept este valabilă numai dacă este menționată în mod expres în scris. Faptul că Furnizorul de servicii nu respectă cu strictețe una dintre condițiile sau prevederile esențiale ale regulamentelor nu înseamnă că renunță la respectarea strictă a condiției date sau a stipulației în viitor.

10.4. Furnizorul de servicii și Utilizatorul încearcă să își soluționeze disputele pe cale amiabilă.

10.5. Părțile declară că magazinul web al furnizorului de servicii funcționează în Ungaria și este menținut și aici. Deoarece site-ul poate fi vizitat și din alte țări, utilizatorii recunosc în mod expres că legea aplicabilă în legătură cu utilizatorul și Furnizorul de servicii este legea maghiară. Dacă utilizatorul este un consumator, atunci Pp. În conformitate cu secțiunea 26 (1), instanța de domiciliu a pârâtului (consumatorului) are competența exclusivă asupra consumatorului în litigiile care decurg din acest contract.

10.6. Furnizorul de servicii nu aplică diferite condiții generale de acces pentru accesul la produsele din magazinul web din motive legate de cetățenia utilizatorului, locul de reședință sau locul de stabilire.

10.7. Furnizorul de servicii nu va aplica condiții diferite tranzacției de plată în ceea ce privește metodele de plată acceptate de Utilizator legate de cetățenia, reședința sau locul de stabilire a utilizatorului, locul de plată al contului, locul de stabilire al prestatorului de servicii de plată sau locul de plată emiterea instrumentului de plată în numerar în cadrul Uniunii Europene.din cauza.

10.8. Furnizorul de servicii trebuie să respecte măsurile împotriva restricțiilor de conținut teritorial nejustificate și a altor forme de discriminare bazate pe naționalitate, locul de reședință sau locul de stabilire al cumpărătorului pe piața internă, precum și Regulamentele (CE) nr. 2006/2004 și (UE) 2017/2394 și 2009/22. / REGULAMENTUL (UE) 2018/302 AL CE AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI

Închide